Dla Ciebie wszystko jest o Tobie

 

Dla Ciebie wszystko jest o Tobie*

Dla mnie wszystko o Tobie jest o całym świecie 
Dla nas nie ma nic
Nigdy nie było i nie będzie 


Dla mnie tak naprawdę wszystko jest o mnie 
Dla Ciebie jest o Tobie 
Dla nas ciągle nie ma 
Nigdy nie było i nie będzie 

Może to dlatego, że nigdy nie było mnie 
A ja ciągle jestem snem, z którego ktoś nie może się obidzic
Ktoś, nie ja 
Bo mnie przecież nie ma 
A może wszystko jest snem 

Ja, którego nie ma 
Ty którego nigd nie było i nie będzie 
My, którzy nie mieli szansy byc 

Stracone szansy są najgorsze 
Te które nie były dane jeszcze bardziej 


Te który mogły być najbardziej 

Bo wystarczyło żebyś był 
A ja przestać śnić cudze sny 
I gościa w snach, w któryc nie chce być 

Wtedy mogło być tak pięknie 
Wtedy moglibyśmy cały czas śnić
Nigdy sie nie budzić 
Nie trzeźwieć z marzeń 
Nie zważać na nic poza sobą 

Wtedy moglibyśmy cały czas miec siebie dla siebie 
Wtedy wszystko o Tobie byłoby o nas 
Wszystko o mnie byłoby o nas 
A poza nami
Nie byłoby nic

W nim wszystko jest jakby przez niewyczuwalność, bo to wszystko nakłada się na siebie 
Wzajemnie osłania 
Czarny pieprz, liść figi, jaśmin, drzewo kaszmirowe, dębowy mech, piżmo i sól
Zapach wydany został w 2023 roku, jego twórcą jest Jerome Epinette
* Słowa pochodzą z książki Jakuba Żulczyka "Informacja zwrotna"

Komentarze

Popularne posty