Baccarat Rouge 540 od Maison Francis Kurkdjian: enigma niezdobycia






Bądź mym pragnieniem, nienasyceniem, spełnieniem i snem 
Marzeniem bądź, światem całym 
Językiem mym i milczeniem 
Nocą gwieździstą
Dniem jasnym 

Wspomnieniem ust 
Dotykiem dłoni
Objęciem ramion 
Spojrzeniem czułym 

Niebem bez końca
Pierścieniem gwiazd
Slow niewypowiedzeniem 
Bezczasem znaczeń 

Bezkresem świata bądź 
Jego końcem i początkiem
Bez-miarą miar 
Potokiem srebrzystym 
Rosą wiosennego ranka

Sobą bądź i dla mnie chciej być 
Ten jeden raz 
I tak zostań na zawsze 
Nawet kiedy odejdziesz, a ja zostanę 
Kiedy pójdziesz do niego, do niej 
Kiedy odejdziesz tam 
A ja będę tu 
Wtedy też bądź, wtedy bądź bardziej 

Tylko nie obiecuj nic 
Nie mów, że kochasz i kochać na wieki będziesz 
Nie mów, że miłujesz, a ja twym umiłowaniem
Jestem 
Nie deklaruj nic - obecności, nieobecności, czegokolwiek 
Nie marnotraw slow 
Tylko bądź 
Nawet wtedy kiedy Cię nie ma 
Wtedy jeszcze bardziej bądź 
W miłości, nie miłości, w szczęściu i bólu 
Podaj mi są swą dłoń
Dotknij mojej twarzy, moich ust 
Popatrz mi w oczy i zrób jak chcesz 
Ale bądź 
Tą choćby małą częścią siebie bądź 
Dotykiem, spojrzeniem, skrawkiem czułości 
Nawet wtedy kiedy Cię nie ma
Wtedy jeszcze bardziej bą∂ź

Baccarat Rouge 540 od Maison Francis Kurkdjian

Otwiera się jaśminem i intensywnym, niemal drażniącym szafranem, otula gęstą, oleistą ambrą i drzewem bursztynowym, uwodzi żywicą jodłową i cedrem
Enigmatyczny, bezkompromisowy, autorytarny i nie zdobyty 

Zapach powstał w 2015 roku, jego twórcą jest Francis Kurkdjian

Komentarze

Popularne posty