Amouage Boundless - fascynacja marzeń

 

Nie powiem o Tobie nikomu
Mamie, Tacie, ani najlepszej przyjaciółce, przyjacielowi także
Nie powiem też Tobie, a Ty się nie zorientujesz

Tak jak ja nie zorientuje się, kiedy się zakocham
Nie wiem, czy w Tobie, czy w wyobrażeniu o tym, że mogę się zakochać:
mieć motyle w brzuchu, głowę w chmurach i myśli we wschodzie słońca, a może zachodzie

Nie chodzi o to, że nie potrafię romantycznie
Potrafię
Może czasem za bardzo, ale potrafię

Nie sentymentalnie, tylko romantycznie
Tak bardzo romantycznie
Nie rozważnie
Za dużo we mnie lat na rozwagę, a za mało czasu
Chcę coś jeszcze przeżyć, choćby to było tylko snem
A może wszystko nim jest

Będę na Ciebie czekać
Będę nie spać po nocach i tęsknić
Będę myśleć o tym, jak to będzie, kiedy będziemy razem
Mimo, że nie będziemy nigdy
Ale to nie ważne
Myśl, że możemy być, a może byliśmy kiedyś
Inni my, w innym życiu
To mi wystarczy

Wtargniesz do mojego świata szybko
Kiedy się zorientuje, że w nim jesteś będzie za późno żeby zatrzasnąć drzwi i zamknąć okiennice
Będziesz jedyną namiętnością, choć będziesz tak daleko
Będziesz kochankiem doskonałym, choć nigdy mnie nie dotkniesz
Nauczysz mnie czytać gwiazdy, choć nie powiesz do mnie nigdy słowa

Ja nawet nie wiem, czy Ty w ogóle jesteś
Choć czasem jesteś tak mocno, że serce mi pęka, gdy pomyślę, że mogłoby Cię nie być

Znikniesz tak szybko, jak się pojawisz
A ja znowu nie zorientuję się kiedy
Zostanę ze łzami, z samotnymi nocami i czekaniem do świtu
Choć tak naprawdę jest i było tak zawsze
Tylko kiedy byłeś Ty, te noce nie były tak okrutne
Były pełne pieszczot i snów, którym nie dawałeś przyjść
A teraz wrócą wszystkie
Jedne obrażone, inne pełne tęsknoty

To im powiem
Jak wielka miłość to była, mimo, że jej wcale nie było
Opowiem im ile nas łączyło, choć nie było nas nigdy
A one zrozumieją

Obejmą, ukołyszą i nie pozwolą się bać
Bać siebie
Bać tego, że już więcej nie pokocham, albo pokocham jeszcze bardziej

Boundless Amouage - jest czymś, czego tak samo nie ma jak jest
Tak samo brutalny, jak czuły
Tak samo pierwotny, jak wyrafinowany

Zapowiedź wielkiej przygody, która okazuje się objęciami niewypowiedzianej czułości

Otwiera się intensywnie, atawistycznie, to kardamon czerwona pomarańcza i imbir. 
Jeśli da mu się szansę zaskoczy słodyczą wanilii, 
kiedy pozwoli mu się dotknąć uwiedzie zmysłowym dotykiem gorzkiego kakao, mokrego tytoniu, mirry, drzewa gajwakowego, wetywerii, dębowego mchu i oleistej paczuli

Powstał w 2021 roku, jego autorką jest Karine Vinchon Spehner



Komentarze

Popularne posty