Amouage Fate Man - zapach gwiazd

Naucz mnie patrzeć w gwiazdy
Bez zadawania pytań, bez szukania odpowiedzi
Z ufności
Bo one wiedzą wszytko i za nimi wszystko się chowa
Wszystko wiedziały i jeszcze co najmniej drugie tyle przed nimi
Naucz mnie cieszyć się nimi
Ich tajemnicą, milczeniem, ich obecnością
Ich czułością, czułym dotykiem, ich wszystkimi słowami, których nigdy mi nie powiedzą


Naucz mnie im ufać
Im, Tobie, sobie i nam

Nie uciekaj i nie pozwól mi uciec
Tobie i sobie, przed sobą samym

Nie pozwól mi wybiegać przed siebie, tylko po to by podstawić sobie nogę
Nie pozwól mi ciągle się ze sobą ścigać, bo to by tylko przegrywać
Nie pozwól mi o sobie zapomnieć, po to by sobie udowodnić coś, czego nie ma, a w co tak bardzo chce wierzyć

Nie patrz na mnie z wyrzutem kiedy będę krzyczeć pustą nocą
Kiedy będę chować się za własnym cieniem za dnia
Nie patrz tak na mnie kiedy będę uderzać nagimi pięściami w ścianę

Po prostu wtedy bądź
Milczeniem, spojrzeniem, obecnością
Nie bój się
Nie bój się za siebie, za mnie i za nas

Nie musisz być bohaterem
Nie musisz być odważny
Po prostu się nie bój

Wytrzymaj mój krzyk, nawet kiedy ja nie wytrzymam
Opatrz zranione nadgarstki po uderzeniach w ścianę

Nacz mnie ufać Tobie, sobie i nam
Naucz mnie ufać gwiazdom, niebu 
Naucz mnie ufać w to, że jesteśmy razem
Naucz mnie to mówić 

Obejmij mnie teraz
Tak po prostu, bez powodu
Zamknij swój i mój świat w tym objęciu
Powiedz mi na ucho, że to jest nasz świat
I nie muszę się już bać

Amouage Fate - siła ufności, w to, że gwiazdy zawsze będą dla nas

Zapowiadają go ostry piołun, imbir  szafran i delikatna, soczysta mandarynka
To one wiodą do onirycznego labdanum, róży z tysiąca i jednej nocy, egzotycznego olibanum i suchego kadzidła
Po to byśmy dali się uwieść słodyczy fasoli tonka, chropowatości drzewa sandałowego, czułości piżma, urokowi lukrecji i snom intensywnego labdanum

Zapach wydany został w 2013 roku





 

Komentarze

Popularne posty