Rose Tonnerre od Fredererica Malle - złodziej snów

 


Wykradnij mnie z moich snów
Zabierz mojemu życiu
Owiń perskim dywanem, przerzuć przez ramię i zabierz daleko
Uprowadź statkiem pod piracką banderą
Za siedem mórz i siedem gór
Za siedem światów 

Albo to ja ukradnę Ciebie
Podstępem, lub jawnie
W środku dnia, lub w połowie nocy
We śnie, lub na jawie

Nauczysz mnie jak to jest się nie bać
A ja opowiem Ci o miłości
Nauczysz mnie śnić na nowo
A ja Ciebie marzyć
Nauczysz mnie jak to jest mieć kogoś obok
A ja opowiem jak bardzo tęskniłem za Tobą

Wykradniemy się światu
uciekniemy od przesądów, złych myśli i obaw

Oswoimy duchy, tych, których już nie ma
Damy im odejść, po to by byli szczęśliwy gdzieś tam
Powiemy im do zobaczenia i ruszymy w drogę

Nie będziemy bać się końca
Ten dokładnie zaplanujemy, nie mówiąc nic na głos

Będziemy cieszyć się sobą
Czytać słowa z barwy spojrzeń
Karmić się nimi wzajemnie
Odkrywać na nowo ich znaczenia i dźwięki

A jedyną ceną będzie zapach róż

Kiedy do nas przyjdzie będziemy wiedzieć, że to koniec
Zgubimy się w nim
Damy mu się uwieść 
Zamkniemy oczy i pozwolimy by życie każdego z nas wykradło go naszemu razem

Będziemy w nim błądzić z uśmiechem na ustach 
Z przeżytą miłością, której nigdy nie chcieliśmy nazwać

On zaprowadzi nas do siebie
Ukołysze, przytuli
Powie, że kocha
Powie, że będziemy bezpieczni
Na nowo, bez siebie
Bo w nim znajdziemy wszystko
I nie będziemy już nigdy szukać
Nie będzie musieli już nigdy nikogo kraść
Nie będziemy musieli śnić czyichś snów
Kraść czyichś pragnień i serc
Bo on da nam swoje
Na zawsze 

Rose Tonnerre - otwiera go delikatny, ale mocny i intensywny zapach róży zroszonej letnim deszczem, po nim miękko, ledwo zauważalnie dotyka nas aksamitny akord słodkiego miodu. Po to by za chwilę uwiódł nas spowity wieczornym wiatrem ogród tureckich róż wymieszany z chłodem geranium i niedopowiedzeniem trufli. Na koniec obejmie nas szum wetywerii, ciepło paczuli i szept piżma

Zostaniemy w tych objęciach i nic nie będzie wtedy ważne, poza nim - zapachem róż, które znają wszystkie nasze tajemnice 

Zapach powstał w 2021 roku, jego autorem jest Edouard Flechier


Komentarze

Popularne posty