Kilian Can't stop loving you - zapach braku końca


Nigdy nie wymawiaj przy mnie słowa koniec
Nigdy nie powiedz mi, że się skończyliśmy
Nawet jak przestaniesz mnie kochać
Nawet wtedy gdy odejdziesz

Wtedy odejdź bez słów
wtedy odejdź bez spojrzenia

Zabierz wszystkie swoje sny
Zabierz wszystkie czułości

Zostaw mi tylko, to wszystko co mieliśmy razem
Nasze wspólne uśmiechy
Wspólne tęsknoty i pragnienia

Zostaw mi ten nasz kawałek nieba
Ten mały fragment pełen białych, puszystych obłoków 

W tym wszystkim będziemy cały czas razem

Nie obawiaj się 

Nie zniewolę Cię tym
Pozwoliłem Ci odejść, wtedy kiedy pozwoliłem zostać
Decydując się na początek zdecydowałem się na koniec
To nieuchronne

Tylko niech to będzie niewypowiedzeniem
Niech stanie się wtedy, kiedy przyjdzie czas

Zostanie pod nas ten niewielki odcinek nieskończoności
Wszystkie wypowiedziane razem zdania 
Gesty jakimi się obdarzyliśmy 
Zawieszone gdzieś pomiędzy czasem i przestrzenią

One zostaną po naszym "My"
Nigdy nie znalezione, nigdy nie dopowiedziane

Bez czekania 
Bez uwikłania 
One po prostu będą, tym kim byliśmy wtedy

Zmieszczą się w tym małym kawałku naszego fragmentu nieba
Tego pełnego białych, puszystych obłoków

Tylko wtedy on już nie będzie nasz
On wtedy będzie tym "bezkońcem"
Będzie już na zawsze naszym początkiem i naszym byciem razem

Can't stop loving me od Kiliana - zapach obietnicy niekończącej się miłości
Słodycz prowansalskiego miodu, która  otula
Zimność dębowego mchu, która wyostrza zmysły
Czar wanilii z Madagaskaru, która daje obietnice spełnienia 
Kadzidło z Somalii, którego intymność onieśmiela
I wreszcie i najmocniej - jaśmin i kwiat pomarańczy, których objęcia obezwładniają 




Komentarze

Popularne posty